Nog twee weken tot vertrek! - Reisverslag uit Stokkum, Nederland van Nienke & Frederique - WaarBenJij.nu Nog twee weken tot vertrek! - Reisverslag uit Stokkum, Nederland van Nienke & Frederique - WaarBenJij.nu

Nog twee weken tot vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Nienke & Frederique

11 September 2012 | Nederland, Stokkum

Lieve allemaal,

zo zaten we nog in de aula van school onze plannen te bespreken, en zo zijn we bezig met de laatste voorbereidingen voor onze reis. We vertrekken tenslotte al over 2 weken. Na maanden voorbereiding zijn we er klaar voor. Met gemengde gevoelens gaan we richting onze bestemming, India. Enthousiasme, spanning en stress gieren door ons lichaam.

Vanaf het moment dat we besloten hadden op gesprek te gaan in Amsterdam, kwamen de kriebels en de eerste 'lijstjes'. Nadat we tientallen lijstjes hadden gemaakt en door de bomen het bos niet meer zagen, besloten we er maar eens echt werk van te maken. We kregen begeleiders, onze eerste vaccinaties, zorgden voor een reisappotheek en ook snel daarna volgde het visum. Nu, twee weken voor vertrek, zijn we druk bezig met afscheidsetentjes/borrels en feestjes. Nog even wat 'quality time'met familie en vreinden die we gaan achterlaten. Het besef dat we bijna weggaan komt nu wel heel dichtbij. Dat we onze vrienden, familie en vriend achterlaten, en het gevoel dat wij er niet zullen zijn als zij ons nodig hebben begint te knagen. Daar tegenover staat dat we een super gave reis gaan maken, met veel mooie en onvergetelijke verhalen. Maar wat die ervaringen onvergetelijk zullen maken, weten we nog niet...

Om erachter te komen welke ervaringen we mee maken en wat voor ons onvergetelijk is, hebben we deze 'waarbenjij.nu' aangemaakt. We zullen hier regelmatig een reisverhaal opzetten en wat foto's hier en daar!
Wil je ons een keer 'persoonlijk' zien of spreken, dan doen we ook nog eens aan Skype!

Niet alleen jullie willen van ons op de hoogte blijven, wij willen natuurlijk ook een 'klein' beetje op de hoogte blijven van jullie leuke nieuwtjes. Dus laat vooral jullie leuke berichtjes achter, met reacties en verhalen.

Liefs, van ons!

• 22 September 2012 - 13:52

Debby Olijslager:

Hallo Frederique en Nienke,

Graag was ik bij jullie afscheidsfeestje geweest, maar ik moet helaas werken.
    Ik wil jullie een hele goede reis en verblijf toewensen, zorg goed voor elkaar! Ik blijf jullie volgen via jullie dagboek!

veel liefs van Debby

Nienke & Frederique

Hallo! Wij zijn Nienke en Frederique. Wij vertrekken 25 september 2012 naar India voor een half jaar. Onze reis zal bestaan uit 4.5 maand vrijwilligerswerk in Chennai om vervolgens rond te trekken naar het Zuiden van India. Nu kunnen jullie al onze verhalen lezen en jullie reacties met ons delen! Liefs, Nien & Fré

Actief sinds 10 Sept. 2012